.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی بیژنی به سیم آخر زد ؛
شهردار : به مردم خیانت نمی‌کنم / برخی از اعضای شورای شهر بابل کارشکنی می کنند !
شمال نیوز : بیژنی افزود: شهرداری براساس قانون نمی‌تواند نیروی رسمی و قراردادی را وارد شهرداری کند مگر با مجوز استانداری و نیروی حجمی شرکت‌ها که از گذشته اتفاق افتاده و خود جای سؤال دارد.....

شمال نیوز : شهردار بابل با اشاره به اینکه دانه‌درشت‌های اقتصادی بیش از 50 میلیارد تومان به شهرداری بابل بدهکار هستند، گفت: برخی اعضای شورای شهر بابل با اغفال و امضای صوری از شهروندان مانع اجرای برنامه‌های ترافیکی شهرداری بابل می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حسین بیژنی سه‌شنبه‌شب برای پاسخگویی به سؤالات چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بابل در صحن علنی شورا حضور یافت و به سؤالات پاسخ داد.

وی در پاسخ به سؤال نخست یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر وعده کاهش 70 درصدی ترافیک ظرف دو ماه با اعتبار 200 میلیون تومان اظهار کرد: همان‌گونه در جلسه رسمی، غیررسمی و حتی در شورای ترافیک که رئیس شورا هم حضور داشتند ایراداتی را نسبت به کار کارشناسی پل محمدحسن خان اعلام کردم، بدیهی است رفع این مشکل با همکاری اعضای شورای شهر، همراهی و همدلی مدیران، مسؤولان شهری و تلاش و همکاری شهرداری بابل محقق می‌شود.

* حدود 65 درصد ترافیک با اصلاحات هندسی و هدایت مسیرها

شهردار بابل افزود: اگر به برنامه‌هایم در زمان کسب رأی اعتماد از اعضای شورای اسلامی شهر رجوع کنید، اعلام کرده بودم حدود 65 درصد ترافیک را با اصلاحات هندسی، هدایت مسیرها و جلوگیری از تخلفات با بار مالی 250 میلیون تومانی رفع می‌کنم.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری یک کارشناس ترافیکی هم نداشت در مواردی شاهد بودیم که برخی دستگاه‌ها علاوه بر اینکه با مبانی ترافیکی آشنایی نداشتند سنگ‌اندازی می‌کردند.

* کارشکنی برخی از اعضای شورا در حل کاهش ترافیک

بیژنی ادامه داد: جای بسی تعجب است اندک معدودی از اعضای شورا تعدادی از شهروندان را که قرار است جلوی مغازه آنها پل عابر پیاده نصب و یا برای کاهش ترافیک، نیوجرسی گذاشته شود اغفال کرده و با چند امضای صوری جلوی کار شهرداری را گرفته تا شهرداری در زمینه کاهش ترافیک موفق نباشند و زمینه ملالت بنده و همکاران را فراهم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته مطمئن باشید این موارد همانند سایر موارد جایگاه خود را پیدا می‌کند و با اعمال مدیریت یکپارچه با استفاده از نظر متخصصان، شهرداری توفیقات خوبی حاصل کند.

شهردار بابل با اعلام اینکه بعد از گذشت حدود یک‌سال با جلسات متعدد در سطح شهر توانستیم وظیفه شورای ترافیک را جا بیندازیم، گفت: شورای ترافیک تنها در چهار کلمه خلاصه می‌شود و بقیه وظیفه شهرداری است و نیاز نیست شهرداری برای نفس کشیدن موضوع ترافیکی از شورای ترافیک اجازه بگیرد و با ایجاد ساز و کارهای مناسب مسائل ترافیکی را به نتیجه برسانند.

* مجوز لازم برای حضور نیروهای مأمور در حال انجام است

این مسؤول در پاسخ به سؤال دوم اعضای شورای شهر بابل مبنی بر به‌کارگیری نیروهای رسمی، قراردادی، شرکتی و نیروهای مأمور به شهرداری بابل گفت: چندین مرتبه در جلسات رسمی و غیررسمی توضیحات لازم را ارائه دادم و حتی بسیاری از اعضای مخالف شورا در این اتاق اذعان داشتند لااقل برای نیروهای مأمور مجوز استانداری دریافت شود که در این رابطه از چند ماه قبل اقدام و برابر اعلام مدیر اداری کسب مجوزهای لازم آخرین مراحل سیر اداری را طی می‌کند.

بیژنی افزود: شهرداری براساس قانون نمی‌تواند نیروی رسمی و قراردادی را وارد شهرداری کند مگر با مجوز استانداری و نیروی حجمی شرکت‌ها که از گذشته اتفاق افتاده و خود جای سؤال دارد.

وی ادامه داد: با وجود تأکید مکرر در جلسات مختلف مشخص نیست چرا اعضای شورای شهر وقتی شهردار با صراحت اعلام می‌کند اینجانب نیروی شرکتی غیرمتخصص مستقر در ستاد به جزء در موارد تخصصی بعد از طی سیکل رسمی و قانون شرکتی ویژه در ستاد نیاز ندارم مورد توجه قرار نمی‌گیرد و اصرار بر ادامه کار نیروهای شرکتی که باید در شرکت‌های خدماتی به مردم خدمت کنند داشته و برخلاف مسائل قانونی عمل می‌کنند.

شهردار بابل تصریح کرد: صراحتاً اعلام می‌کنم هر اتفاقی برای نیروی شرکتی به‌دلیل عدم حضور در جایگاه قانونی شرکت‌های خدماتی احداث شود مسؤول کسانی هستند که با برگشت نیروها در جایگاه قانونی مخالفت می‌کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: درباره نیروهای مأمور، مجوز لازم برای حضور نیروهای مأمور از سوی استانداری در حال انجام است و آخرین مراحل را طی می‌کند.

* پاسخگویی به بیش از 3 هزار نفر

بیژنی در پاسخ به سؤال دیگر اعضای شورا درباره تکریم ارباب رجوع و عدم حضور شهردار در ساعت‌های اداری در شهرداری و گله شهروندان، اظهار کرد: در پاسخ به این سؤال همین بس که در تاریخ شهرداری، بنده تنها شهرداری هستم که در حدود 9 ماه به بیش از 3 هزار نفر پاسخگویی مستقیم در جلسات رسمی، مساجد، محلات و ملاقات عمومی شهرداری داشتم و معاونان و مدیران به مراتب پاسخگویی بیشتر از من داشتند.

وی از راه‌اندازی دفتر پاسخگویی و طرح تکریم ارباب رجوع با به‌کارگیری یکی از نیروهای متخصص و آشنا به مسائل مردمی خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این دفتر تکریم ارباب رجوع به نحو مطلوب انجام شود.

* به‌دلیل فعالیت شبانه‌روزی از سوی برخی اعضای شورای متهم شده‌ام

شهردار بابل اظهار کرد: 95 درصد اوقات حتی تعطیلات رسمی که شاید هیچ مسؤول در شورای شهر و شهرداری نباشد به‌صورت شبانه‌روزی از ساعت 6 صبح تا 2 بامداد در محل خدمت هستم.

این مسؤول گفت: محل خدمت صرفاً اتاق شهردار در باغ ملی نیست بلکه شهردار باید در سطح شهر حضور داشته باشد و اتاق شهردار در دفتر سازمان‌ها، شهرداری مناطق، خیابان‌ها و پارک‌ها است، گویا اعضای شورا فراموش کردند به‌دلیل فعالیت شبانه‌روزی و حضور در خیابان‌ها توسط برخی از همین اعضای شورای شهر متهم شده‌ام در ثانی شخص شهردار نباید به‌صورت مستقیم پاسخگوی ارباب رجوع باشد هرچند پاسخگو هستم.

بیژنی افزود: ضمناً یک مدیر باید وجود داشته باشد یعنی در بود و نبودش کار مراجعه‌کنندگان انجام شود نه اینکه در دفترش در ساعت اداری بنشیند و استراحت کند و از آن طرف شهر دچار بحران در حوزه عمرانی شود.

وی بیان کرد: تقاضا دادم در قضاوت‌ها، گذشته، حال و آینده را مدنظر داشته باشید تا مردم قضاوتی صادقانه و عادلانه داشته باشند.

شهردار بابل در پاسخ به سؤال چهارم شورا مبنی بر ارسال مصوبات متعدد شورا اقدامی از سوی شهرداری درباره مصوبات انجام نمی‌شود، گفت: اگر مجموعه مصوبات قانونی شورا که براساس رعایت اصول مدیریت نشأت گرفته از قانون و تأییدشده از کمیته انطباق باشد اجرا نشده، کتباً اعلام کنید تا کتباً چگونگی اقدام، دلایل عدم اقدام و دیر اقدام شدن را اعلام کنم.

* عملکرد شفاف در زمینه جذب سرمایه‌گذار ارائه شود

این مسؤول در پاسخ به سؤال آخر شورا مبنی بر عدم تحقق درآمد پایدار، بودجه سالانه، عدم استفاده از توان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری، گفت: چرا چند سالی که برخی مدیران مدعی شورای شهر در این زمینه مسؤولیت داشتند نتوانستند عملکرد شفاف در زمینه جذب سرمایه‌گذار ارائه دهند و آن مقداری هم که انجام دادند در پروژه‌های مطروحه که امروزه عقیم مانده و توان زیادی از شهرداری و شورای شهر و کمیسیون ماده پنج استانداری گرفته است و گره‌ها باز نمی‌شود.

بیژنی تصریح کرد: پروژه‌های آماکا، کاسپین، سینما انقلاب، عطر زیستان، کوروش، یاقمیلی که تاکنون چهار چک بانکی آن برگشت خورد و به زور تنها دو چک وصول شد که این موضوع نشان‌دهنده اقدام عجولانه، غیرتخصصی و دارای ابهام است که ردپای برخی از اعضای شورای شهر در این پروژه‌ها دیده می‌شود.

* به مردم خیانت نمی‌کنم

وی ادامه داد: اگر قرار باشد با فشار نفرات این روند ادامه یابد بنده نخواهم پذیرفت چون به مردم خیانت نمی‌کنم و بر این اساس نمی‎توان با وجود این دیدگاه‌ها و روندها اقدامی در خور توجه برای جلب و جذب سرمایه‌گذار بدون حاشیه برای شهر بابل انجام داد.

شهردار بابل اظهار کرد: تاکنون مقدماتی انجام شد اما به‌دلیل مشکلات و رکود اقتصادی در کشور و عدم امکان بسته سرمایه‌گذاری تهیه این بسته‌ها ماه‌ها طول می‌کشد اما در حال انجام است.

این مسؤول خطاب به رئیس  شورا، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران مورد اعتماد شما شرکت متروپل و شرکتی که برای سرمایه‌گذاری پل عابر پیاده مراجعه و در شورای شهر به نتیجه نرسیده بود را به شهرداری معرفی کنید تا درخواست آنها مورد بررسی قرار گیرد.

بیژنی بیان کرد: در مورد درآمد پایدار با توجه به رکود اقتصادی برخی اعضای شورای شهر نه تنها حامی کسب درآمد نبوده بلکه برای دریافت باقیمانده سنوات گذشته به‌ویژه افراد صاحب‌نفود کشور که با تعرض به حقوق مردم دِین میلیاردی خود را به شهرداری نپرداختند قدمی برنداشته و در برخی موارد حامی چپاولگران هستند، حال با این وجود چگونه دریافت 50 میلیارد تومان مطالبات مردمی از دانه‌درشت‌ها محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: از اعضای شورای شهر انتظار دارم براساس مقررات در احقاق حقوق مردم نه خوشایند تعدادی از مسؤولان که منافع خود و تعداد قلیلی از دوستان خود را بر منافع مردم ترجیح می‌دهند، اقدام کنید.

شهردار بابل در پایان با تقدیر از اعضای شورای از آنها خواست در صورت داشتن سؤال برای رفع ابهامات موجود هرگونه سؤالی که در ذهن آنهاست بپرسند تا در جلسه علنی پاسخگو باشد اما اگر بعد از این جلسه سؤال یا ابهاماتی مطرح شود مجبور هستم موارد را برای قضاوت در اختیار شهروندان قرار دهم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 دي 1395
سلام و عرض ادب بر سردار سازندگی بیژنی. خدا قوت و دست مریزاد
نا شناس 1 دي 1395
آقای شهردار فقط ادعای زیادی داری
مرد باش بگو نمیتونم و استعفا بده انقد نمایش بازی نکن
همشهری 1 دي 1395
جناب آقای بیژنی شهردار محترم شهر بزرگ بابل من یک شهروند بابلی خارج از بابل هستم متاسفانه انچه در بابل در این چند سال در خصوص انتخاب شورای شهر اتفاق افتاد و در اینده هم اتفاق می افتد اینکه گروهی بدون تجربه کار اداری و علم معماری شهر و فقط بر اساس منافع و تامین خواسته بعضی از افراد در شورای شهر هستند شکی نیست و این بر همه اشکار است اینکه بزرگان شهر در زمان قبل از انتخابات باید از افراد کار کشته و مجرب حمایت کنند و دست از بی تفاوتی بر دارند شکی نیشت ولی جناب اقای بیزنی شما با انهمه سابقه خدمتی در این یکسال چه کاری برای شهر انجام شد کوچه ها همان وضعیت پروژه میدان اوقاف چگونه اجرا می شود من هر بار که به بابل می ایم در خصوص میزان پیشرفت کار سری به این محل می زنم اقای شهردار این شهر اگر قرار بود این کارهای کوچک و روتین در شهرداری انجام شود دنبال اقای بیژنی بزرگ نمی گشت این شهر یزرگ استان است و شهرداری در حد و اندازه خودش را می طلبد و ما فکر می کردیم شما در حد و اندازه این شهر بزرگ هستید بیایید با کارمان حرف بزنیم بجای درگیری و جنجال که دودش بچشم این مردم میرود با کار حرف بزنیم امروز در شهرستان ساری برادر بزرگوار جناب اقای عبوری با انهمه دشمن و سنگ اندازی چگونه با کار خود مردم ساری را شیفته خودش نموده است ایا ایشان بغیر از کار جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است کار دیگری انجام داده اند مردم از وضع نابسمان شهری بابل در همه امور خسته شده اند بنظر بنده شهرداری نیاز به مدیران جهادی و کاری در همه امور دارد که متاسفانه شهر ما از ان بی بهره است کلام اخر اینکه اوایل امدن شما هر وقت به بابل می امدم در مهمانی ها همه از اینکه مدیر توانمند کشوری مسند شهرداری شهر بابل را قبول کرد خوشحال بودند امروز چی امیدوارم در این مدت باقی مانده با بهره گیری از افراد توانمند بابل ،صاحبان اندیشه های علمی اقتصادی و سیاسی در جهت رشد و اعتلای شهر بزرگ بابل قدم بردارید و بگذارید مردم بعضی افراد منفعت طلبی که در شورا هستند را خود در انتخابات اتی تنبیه نمایند موفق باشید
نا شناس 1 دي 1395
جناب شهردار خیلی وقت پیش تماس با 137 گرفتم مبنی بر اسفالت خیابان حیدرکلا(مدرسه فلاح) تو را خدا یک کارش بکن اینجا فقط بیست سی متر اسفالت می خواهد ماشین های ما در اینجا داغون شد ... بیشتر اوقات شن و ماسه می ریزند و یا اسفالت ضعیف میکنند با دو تا بارون و آب جمع شدن همه اینهابین می رود خواهش میکنیم سی متر اساسی اسفالت کنید ... البته اقرار میکنم این کم کاری برای دوره های قبل از شهردار بیژنی است ... الان از آقای بیژنی انتظار سی متر اسفالت اساسی انجا داریم ... (آقای بیژنی این شهروند از شما سی متر آسفالت انجا می خواهد و لاغیر ) ...
علی 1 دي 1395
بهترین شهرداریکه تاکنون دربابل مستقرشده آقای بیزنی میباشد خدا نگهدارش باشدانشالله
احمدیان 30 آذر 1395
متاسفانه رشد توسعه شهر بابل بسیار کند شده است و شورای شهر و شهردار بابل بجای بررسی دلایل عدم توسعه شهر فقط به فکر روکم کنی هم هستند در عدم توسعه شهر بابل هم اعضای شورای شهر و هم شهر دار بابل مقصر هستند چون آنها انگیره لازم برای اجرای پروژه های عمرانی بزرگ ندارند و با کلمات می خواهند فقط مردم را آرام نمایند شهردار بابل در یکسال گذشته هیچ کاری برای شهر انجام نداد و فقط لکه گیری اسفالت کرد شورای شهر هم از شهر وضع اش بدتر می باشد امیدواریم مردم شهر در انتخاب شورای آینده دقت بیشتری نمایند تا شهر بابل هم مثل دیگر شهرهای استان توسعه یابد.
بهروز 30 آذر 1395
درود بر سردار بیژننی که مانند دکتر عبوری و دست به دست او در حال ساختن مازندران هستند و دست خائنین بهرمازندران رو کوتاه میکنند درود بر دکتر عبوری بزرگ و سردار بیژنی
همشهریi 1 دي 1395
سردار عزیز خد قوت با قدرت به کارت ادامه بده چون مردم حامی شما میباشند
نا شناس 1 دي 1395
عوام فریب.
حسینی اجاکی 1 دي 1395
مردم باید در انتخاب اعضای شورا بیشتر دقت کنند ! کارهای شهردار بیژنی مشهور و قابل قدر دانی است
بهروز 1 دي 1395
سلام ادب احترام خواهشن شورا شهر بابل چوب لای چرخ شهردار نکنه بزارین بابل اباد بشه شما برین ببینین ساری که خیابونهای تنگ تاریکی داشته مهندس عبوری شهردار محترم ساری چکونه داره کار میکنه تا ساری پیشرفت بکنه درصورتی که بابل تجارتخانه ای بوده بین مازندران وروسیه اون شهر بااون عظمت متاسفانه پیشرفتش قطره چکانی میباشه جناب بیژنی شما چرا به مردم اعلام نمیکنین که یکسری پولدارها چطور توشورا نفوذ دارن ونمیزارن شهردار کارشو انجام بده فقط توبابل فکر کنم باند بازی باشه وعضو ها محترم شوراچطوری دارن شهر به حاشیه میبرند اگه بمردم نگوید خیانت بزرگ به بابل انجام میدهند یاعلی
یحیی زاده 1 دي 1395
سلام سردار بیژنی. با توکل به خداوند و به حول قوه الهی کار ها را ادامه داده وبه حرفهایی که شما را دلسرد می کند گوش ندهید تا اینجا کار شما بسیار خوب بود.
نا شناس 1 دي 1395
اقای تند نرو چه کسی فک وفامیل بازی کرد چندتا فامیل و دوست شما الان مشغول بکار شدند ....حالا فرار به جلوداری که پس نیافتی به والله بنده فرهنگی بازنشسته ام ...امروز خبری از شما خوندم که بعضی اعضای شورا حامی .... هستند وباید اضافه کرد که شما مجری عوامل ... بودی حالا خودتو کنار میکشی ویه اپوزیسیون شدی خدایا عاقبت همه مان راختم بخیر کنه از شمابه این شهر خیری نرسیده تورا بخدا شر مرسان
نا شناس 1 دي 1395
سلام بر سردار بیژنی، خدا قوت؛ سوابق حضرتعالی نشان می دهد که با درایت کارها را انجام می دهید و واقعا افتخار ما بابلی ها هست که در این شهر خدمت می کنید ولیجسارتا چند نکته را رعایت و اجرایی کنید:
1. پارک و فضای سبز شهر بابل بازدید کنید، چند بار جهت استحضار عرض کردم؛ در شان شهر بابل نیست که فرزندان ما در پارک خیابان شریعتی هنوز از وسایل بازی فلزی استفاده کنند. 2. چرا میدان های شهر بابل شبیه میدان های شهرهای کویر را می ماند، نه درختی نه فضای سبزی!!! مثال، میدان حمزه کلا بابل، صرف نماد در میدان ها کافی نیست. 3. توسعه و تعریض خیابان سرداران 9 ( دارالشفا) به چهار راه گلشن که از ترافیک میدان کارگر به چهار راه شهدا کاسته می شود. 4. نمادی در چهار راه ها مشخص کنید و طراحی نمایید. مثل ابن شهر آشوب ساری 5. متمرکز کردن برخی بازارها مثل طلافروشی و ... 6. همیشه ما شعار میدهیم شهر بهار نارنج، ولی تو خیابان ها و کوچه نه فضای سبزی و درخت نارنج یا ..... سردار عزیز شما تهران کار کرده اید و فضای سبز شهر را دیدید که چقدر براشون مهم است ولی تو شهر بابل انگار توی آبادان یا یزد داریم زندگی می کنیم. در هر صورت آرزوی توفیق و سلامتی داریم. این موارد پیشنهاد بود و انشالله با درایت و تجربه ای که دارید بزودی عملیاتی خواهید نمود.
ناشناس 1 دي 1395
باسلام خدمت سردار و شهردار سازندگی واقعیتها را فرمودید شهر ما نیاز به شما داردخدا قوت 624
نا شناس 1 دي 1395
شهرداری شده حیات خلوت قدرتمندان و متنفذین شهر. تمام نیروها با پارتی و بدون ازمون بصورت پیمانی وارد شهرداری میشن و اگر قرار باشه ازمونی گرفته بشه اونها الویت دارن. شهری که شهردار یکی از مناطقش دیپلمه هست بهتر از این نمیشه
براری 2 دي 1395
باسلام و ادب خدمت شهر وندان بابل.... اگر میخواهید شهر بابل پیشرفت داشته باشد شورای شهر تان را ازتحصیل کردهای روستا زادگان خصوصا بندپی انتخاب کنید. چونکه با پشتکار و تخصصی که از این تحصیل کرده های روستائی سراغ داریم.. جاه امیدواری میباشد... تا بحال چند تا استاندار روستازاده بندپی ... اکثر نماینده گان روستازاده بندپی.... بچه های شهر راحت طلب و غر غرو هستند چون مرغانه ماست خورده اند...
فیروزی 2 دي 1395
اقا شهردار که بندپی هست استاندار هم بندپی نمایندگان مجلس هم بندپی.... بیائید همت کنید کل اعضا شورا شهر را بندپی انتخاب کنید اونا میتونند اباد کنند شهر را .. چون هم تحصیلات عالیه دارند ه مرد روزهای سخت هستند
رضازاده شوب 2 دي 1395
سردار ته خسته تن بلاره ... توجه به حرف غرض ورزی این مرغانه ماست خور شهر بابل نکن ... تو میتونی بابل را بسازی... پس کوتاه نیا ... ما روستائی ها ساکن شهر بابل حمایتت میکنید .. مثل کوه پشتت هستیم
عالمی 2 دي 1395
خدا قوت سردار با تجربه و شهردار زحمتکش .امیدوارم همچنان به سازندگی شهر ادامه دهی .کسی که زیاد کار می کند منتقد زیاد هم دارد و این یک امر طبیعی است و گرنه فرد یا مجموعه راکد خیلی منتقد ندارد. موفق باشید. امیدوارم مردم بابل قدرشان را بدانند.
شهروند بابلی 2 دي 1395
سردار با قدرت بکارت ادامه بده خداو مردم پشتیبانت باشند انشالله
دکترای شهری 2 دي 1395
جناب اقای بیژنی یا همان سردار بیژنی!!
بابل شهری است که از نظر ترافیک جزو بدترین شهرهای استان و شمال کشور هست. نبود کمربندی در خور شان این شهر و عدم پارکینگ های مناسب باعث این مشکلات شده است.
پروژه های نیمه کاره مانند طرح کنار بازار روز و امثالهم نیز می تواند مشکل این شهر را حل و فصل نماید.
نا شناس 4 دي 1395
خدا قوت سردار عزیز شهر بابل را بساز چون به امثال شما مدیران با تجربه نیاز دارن
برارزاده 3 دي 1395
اقای بیژنی بچه شهر بابل نیست.. اگه روستائی هست کدوم روستا... خودم روستازاده هستم .. بسی افتخار برای ماست
محمدی 5 دي 1395
سلام ، جناب آقای بیژنی ضمن خسته نباشد لطفا تمام تمرکز خود را صرف خیابان های اصلی شهر نکنید در کنار آن به سایر خیابان ها هم توجه کنید حداقل 5 بار بصورت رسمی با جنابعالی در خصوص آسفالت کوچه های شهرک ساحلی مکاتبه شد اما متاسفانه هیچ نتیجه ای در بر نداشت . داشتن کوچه آسفالت حداقل حقوق شهروندی است اما متاسفانه اقدامی صورت نگرفت و همچنان کوچه های بصورت خاکی می باشد تلفن تماس : 09111176992

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.